joi, 5 ianuarie 2012

Buchete de mireasa din zarzavatul bunicii din gradina


Ma uitam zilele trecute pe diverse site-uri externe ca sa ma mai pun la punct cu ultimele noutati in materie de nunti: ce se mai poarta, ce pantofi sau rochie sa ne luam, ce aranjamente la moda mai sunt. Mi-au atras atentia buchetele de nunta, cele florale care nu mai sunt la moda de un an de zile, adica de prin 2011 de la inceputul anului.


Buchetul acum este format nu numai din flori
ci si din fructe, legume, hârtie, buchete de lână tricotate şi un pic de gust de ceva dulce cum ar fi, ciocolata sau îngheţata. Sau dacă preferaţi pentru mai multa eleganta ati putea lua buchete de nunta care constau din tul, perle, pietre si chiar diamante. Suna nebunesc dar dacă o faci cu dragoste, ar putea iesi ceva deosebit. Sunt sigura că aceste buchete de mireasa extraordinare vor atrage atenţia invitatiilor dvs. şi ii va uimi.

Nu stiu cat de multe mirese din Romania ar fi in stare sa isi faca asa ceva si sa fie atat de indraznete. Adica... una e sa apari cu un buchet din trandafiri si
... cale sa zicem (cum as fi vrut eu sa imi fac la nunta) si alta e sa te prezinti cu conopida si salata 2 la leu plus ardei capia tocmai bune de o ciorba.
Ideea este ca arata chiar bine daca alegi compozitia perfecta si nu incerci sa faci o salata din buchet. Tinand cont ca rochia mea de mireasa nu e una clasica ar fi o idee sa incerc un astfel de buchet. S-ar putea sa dau audienta pe spate si sa nu mai am invitati la restaurant :))
Va las in continuare sa va delectati cu aceste buchete si sa imi spuneti ce parere aveti.


Va stam la dispozitie pe http://www.fioriris.ro

Un comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori